Ahli PKR kecewa jika Anwar bukan calon PM

1609
Published on June 19 ,2017 by Antara Pos

KUALA LUMPUR: Bekas pengasas PKR Ng Lum Yong yakin majoriti ahli parti itu kecewa jika Ketua Umum mereka Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak menduduki jawatan perdana menteri sekiranya Pakatan Harapan menang pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) kelak.

http://antarapos.com/bm/index.php?q9nan56SpKPkoObnaNGXpVvZn7WoapZnbg==

Category Tag

10 comments

  • nazrol Laminto
    nazrol Laminto 3 days ago 4618

    Kami ahli pkr xkecewa lgsg...sbb kami di ajar yg mana baik yg mna buruk...follow the leader....ttp sokong keputusan big bos

    Reply
  • abu zahrin idris azarbi630
    abu zahrin idris azarbi630 3 days ago 5641

    tak payah nak fikir sama jadi pm dulu .dapatkan dulu kemenangan yg membolihkan tubuh kerajaan.jawatan tu parti pakatan bila dah menang buat lah lantikan cara demokrasi baru betoi.buat masa ni jangan fikir sapo lah .menang dulu dlm pru 14 utk tubuh kerajaan.

    Reply
  • dellvin john
    dellvin john 3 days ago 0611

    gigi tu.. pegi repair..

    Reply
  • Ahmad Bukhari
    Ahmad Bukhari 3 days ago 5437

    Tak layak belaka Dr M dn Anwar. Celaru PH.

    Reply
  • Azizi 2227
    Azizi 2227 4 days ago 1221

    kihkihkihkih

    Reply
  • khairul anam
    khairul anam 4 days ago 2551

    lu sudah keluar apahal bising...sondil majam babi...g sondol jamal jamban...babi!!!!

    Reply
  • Mnasirms61 M
    Mnasirms61 M 4 days ago 1940

    perdana menteri Gay yg pertama di Malaysia....

    Reply
  • Morabiha Morabiha
    Morabiha Morabiha 4 days ago 1509

    menifesto bunga raya... " Demi Menjatuhkn Najib" hok lain kira sendirilh apa nak jd pooon.

    Reply
  • Hasnah Abdullah
    Hasnah Abdullah 4 days ago 1351

    dato seri anwar ibrahim sorg yg bijak dn tau hal2 politik ....jiwa nya lebih kepada kebajikan rakyat dn ekonomi negara ..beliau tau apa tujuan mahatir masok pakatan ..ia semata2 ambil kesempatan utk mendapat kan tempat anak dia dn kroni nya berkuasa semula ..anwar faham cara mahathir ..mahathir tak bolih lari dari cara umno ..mahathir cuma tak senang dengan najib aja .cuba najib letak anak dia jdi menteri penoh ..mau dia bising sekarang ni ..dok diam lah ..paling tidak klu rakyat tanya dia bilang saya tak tau ..ini hal kerajaan ..biar lah kerajaan uruskan ..kenapa org luar dok sibok ambil tau hal negara kita ..mcm dulu 2 ..masih ingat lagi bila mahatir kata melayu ni pemalas . dn bnyak kata2 mahatir menghiris perasaan kami melayu ni ..yer skrang mahathir pulak yg mengelabah nak jdi PM ..

    Reply
  • MerahSilu Nuar
    MerahSilu Nuar 4 days ago 1927

    tk perlu kcewa yg pnting umno bn jatuh ..

    Reply

Add your comment

Your email address will not be published.