Gempar -Isa samad lepaskan jawatan di FGV ,kemudian di lantik pemangku pengerusi SPAD ?

7040
Published on June 19 ,2017 by KIWICHAN MEDIA TV CHANNEL

Category Tag

10 comments

  • Saya Anda
    Saya Anda 6 days ago 5434

    Pandai tul main wayang..Dia dok cakap.rakyat bagi mandat untuk memerintah...tu dlu..jd tunggu PRU akan datang..banyak sangat wayang dan lakonan engkau mainkan jib..tungu jela..masa ko akan smp..

    Reply
  • Mohd Yusny Mohd Yunus
    Mohd Yusny Mohd Yunus 6 days ago 1740

    pas ni dua dua boleh masuk maharaja pembelit mega.......

    Reply
  • Tajudin Murad
    Tajudin Murad 6 days ago 1011

    adoi...dunia dah tunggang langgang dia pi SPAD pula.Terbaik memang kita kena kenang jasa orang yg pernah berjasa...Tahniah Isa selamat

    Reply
  • Adaa Rabiatul
    Adaa Rabiatul 7 days ago 4033

    kepala penyamun

    Reply
  • Liman Banye
    Liman Banye 7 days ago 2058

    spesis curi duit rakyat.

    Reply
  • Mohamad Sukri Che Awang
    Mohamad Sukri Che Awang 7 days ago 0002

    kau yg rancang semua ni sudahlah najib

    Reply
  • Pro Test
    Pro Test 7 days ago 2517

    isa ni mmg tak layak di bagi jawatn apa2 saja.

    Reply
  • Pro Test
    Pro Test 7 days ago 2438

    nape isa ni istimewa sgt di hati najib

    Reply
  • Azreen Klose
    Azreen Klose 7 days ago 3635

    kalo isa samad nk resign dr fgv biarlah dia buat, tp kena siasat jugaklah si pendek ni, mana bole lepas mcm tu je, fgv rugi, isa samad rilek je, x susah pun. yg susah peneroka biasa je.....satu lg, buat ape nk lantik lagi isa samad kt SPAD pulak???dh xde orang lain yg layak ke??? ni mesti ISA SAMAD dh ugut najib kot??Isa samad kata kt Najib, die bole letak jawatan tp dgn syarat mesti bg jawatan lain kt dia,, kalo x rahsia Najib akan bocor.....

    Reply
  • Zaini Dawan
    Zaini Dawan 7 days ago 0323

    Memang peneroka kna tipu.alasan x dpt sbab kmi x bsama felda.krana jual hasil klua x anta pjbt.bna kami x anta hasil jpjabat.tapi jual dg org dlm felda jga.x bleh salah kn peneroka.sbab nya felda mmbuat bayaran sblan sekali.tpi sblum ni knpa felda bleh baya 4 kali sbulan.

    Reply

Add your comment

Your email address will not be published.